.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکر دکتر رنجبر از همدردی در مراسم یادبود برادر

سوگواره برادر و تشکر از عزیزان

دردانه خانواده رنجبر به جوار رحمت حق پیوست و دعوت حضرت باری را لبیک گفته و بازماندگان را غرق در عزا و ماتم کرد. شیر شرزه جبهه های نبرد و عضو سپاه قدس که هراسی از دشمنان به دل نداشت و روحانی عاشقی که بعد از پوشیدن لباس رزم در مسیر شهادت پیمایش می کرد و به دنبال توفیق از سوی یار بود و آنچنان دلداده سپاه یار شد که بر روی فرهنگ و جهاد پلی زد و اسلحه و مقابله با دونان مهاجم به کیان اسلام و مرزهای اعتقادی را با اندیشه های فرهنگی توامان ساخت و از پهنای جبهه های ایران اسلامی تا لبنان را زیر پای گذاشت و در همه جبهه ها عنصری فعال و موثر بود ولی دریغ از ذره ای منیت که همکاران ارشد و پیر و سرد و گرم کشیده نبرد در سخنان خود بر آن تاکید نموده اند.

هنوز ناگفته های مربوط به این وجود ارزشمند فراوان است و دل های پر درد و مجروح ما و چشمان اشکبار و بارانی ما فرصت بیان و قلم را از ما گرفته و نوشتن را برایمان سخت کرده است و نمی توانیم در این موقعیت اسرار این نخبه ناب را هویدا کنیم. اما زبان تشکر و امتنان ما از اینهمه محبت و مهرورزی مردم فهیم و دوستان خوب و اهالی ناب ایران زمین و مازندران عزیز و ساری و فرح آباد قاصر و الکن است و باید که این مهم به عنوان حداقل تقدیم این عزیزان شود.

ابتدا از خداوند متعال و حضرت باریتعالی به خاطر اعطای برادری اینچنین خوب و خدوم و در خط ولایت و رهبری و متعصب به مبانی دین و دیانت با تمام وجود متشکریم و علو درجات این عزیز سفرکرده را طالبیم.

تشکر از پیامبر اعظم (ص) و ائمه طاهرین و امام راحل و رهبری معظم انقلاب به خاطر دین و انقلابی که به بشریت و ملت ما ارزانی داشتند تا انسان هایی اینچنین والا و ارزشمند بپروراند.

تشکر از شهیدان گرامی انقلاب اسلامی و انقلاب و این محله که رموز طراوت و سرزندگی را به ما آموختند و جان نثاری برای دین را تعلیم دادند. تشکر از هیات امناء محترم مزار امامزاده سید محمد و شهداء انقلاب اسلامی فرح آباد به خاطر در نظر گرفتن مکان ویژه برای دفن این عزیز سفر کرده و کمک های متعاقب برای دفن مرحوم.

تشکر از سپاه قدس که در دل خود فرزندی والا و ارزشمند و فداکار راتربیت نمودند و از فرمانده ارزشمند سپاه قدس سردار سلیمانی که شخصاً در مراسم تشییع این دردانه خانواده رنجبر شرکت نمودند و از همه پاسداران عزیز این سپاه ارزشمند که برای برگزاری تشییع با شکوه این عزیز در تهران سنگ تمام گذاشته و از هیچ محبتی دریغ نکردند.

تشکر از حضرت آیت الله طبرسی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بزرگوار ساری که با وجود بیماری و کسالت فرمودند افتخار می کنم که بر جنازه پاک این رزمنده سالهای دفاع مقدس نماز بخوانم. ایشان با بزرگواری نه تنها نماز میت را خواند بلکه با وجود کسالت در تشییع جنازه نیز شرکت فرمودند. تشکر از روحانیت معظم ساری علی الخصوص حضرت آیت الله صدوقی به عنوان اولین استاد مرحوم که با شرکت در مراسم سوم زحمت سخنرانی جلسه را نیز بر عهده گرفتند و فرمودند من بعد از نماز مغرب و عشاء با شنیدن این خبر بسیار گریه کردم. همچنین از حاج آقای یزدانی نماینده محترم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و حاج آقا تازه کام و حاج آقا طوسی برادر سردار بزرگوار شهید طوسی، حاج آقا قاسمی مسئول دفتر نماینده رهبری در استان و امام جمعه موقت ساری، حاج آقا بهاری نماینده اسبق مردم شریف ساری در مجلس شورای اسلامی، حاج آقا باقریان، حاج آقا حنیف نژاد، حاج آقا شیخ علی قاسمی و سایر عزیزان روحانی.

تشکر از پسرعمه گرامی آقای حاج حبیب رحیمی و حاج نادر رحیمی و حاج حجت الله بخشیان که زحمات انتقال جسد به بیمارستان ساری و تهیه آمبولانس و انتقال به تشییع در ساری و فرح آباد و تهیه مقدمات برای تیهی قبر و دفن و برگزاری مراسم را برعهده داشتند.

تشکر از مهندس سلامی رئیس اسبق سازمان جهادکشاورزی که از بدو رسیدن خبر در منزل حقیر مهمان بودند و موجب انتقال من و حاج صادق به ترمینال و سپس برنامه ریزی برای تشییع جنازه در سطح شهر را راساْ انجام دادند.

تشکر از استاندار محترم که با بزرگواری اقدام به صدور پیام فرموده و ضمناً در حین مراسم تشییع هم با تماس تلفنی از جلسه ملاقات عمومی با مردم میاندرود مراتب تسلیت را به برادران رنجبر اعلام فرمودند.

تشکر از مهندس شفقت استاندار محترم خراسان شمالی که با دیدن خبر در سایت زحمت کشیده و شخصاً با موبایل اینجانب تماس می گرفتند که به دلیل خارج از دسترس بودن در مسیر تهران به مازندران (تمام شدن شارژ باطری) تماس برقرار نمی شد و با ارسال پیامک لطف خود را ابراز داشته و مجدداً با تماس تلفنی در روز تشییع جنازه مراتب تسلیت را به اینجانب اعلام فرمودند.

تشکر از سردار بزرگ دفاع مقدس و یادگار روزهای سخت رزم و جهاد و افتخار بزرگ ایران و اسلام و مجاهد حقیقی فی سبیل الله جناب آقای دکتر محسن رضایی که به دلیل خارج از دسترس بودن تلفن همراه مجبور شدند چندین بار طی دو روز اقدام به تماس بکنند تا بالاخره در شب گذشته (جمعه) با برقرار تماس شخصاً مراتب تسلیت را به حقیر و تمام اعضاء خانواده مرحوم اعلام داشتند (درسی که هرگز فراموش نخواهد شد).

تشکر از معاون محترم سیاسی و امنیتی استاداری مازندران برادر عزیز و بزرگوارم جناب آقای هادی ابراهیمی که با کثرت اشتغال تا انتهای مراسم تشییع حضور داشته و مراتب تسلیت خویش را حضوراً اعلام فرمودند. تشکر از فرماندار محترم ساری به خاطر شرکت در مراسم تشییع و نیز سایر مراسم و فرماندار محترم میاندرود و کارکنان محترم این دو فرمانداری.

تشکر از جناب آقای مهندس سید علی حجازی شهردار محترم و بزرگوار ساری، مهندس حمید فرزانه معاون محترم شهرداری به خاطر حضور تسلی بخش خویش در مراسم تشییع جنازه.

تشکر از اعضاء محترم شورای شهر ساری (جناب آقای مهندس مهدی رضایی فرح آبادی، جناب آقای و جناب آقای ) به خاطر بزرگواری های خودشان در مراسم تشییع

تشکر از نمایندگان حاضر شهرستان ساری و میاندرود جناب آقای دکتر سید رمضان شجاعی و دکتر علی اصغر یوسف نژاد و کاندیداهای محترم نهمین دوره مجلس آقای ابوالقاسم روحی و حاج آقا شفیعی، آقای منصورعلی زارعی و آقای مهندس خورشیدی و ...)، نمایندگان اسبق مردم ساری در مجلس آقای روزبهی و بهاری و مدیران کل سازمان ها و شرکت های دولتی و غیر دولتی.

تشکر از آقای دکتر نیاز آذری رئیس محترم دانشگاه آزاد ساری و همراهان و آقای دکتر نعمت زاده رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و همراهان و معاونان و مدیران و اساتید و کارکنان دانشگاههای ساری و مازندران دانشجویان عزیز.

تشکر از معاون پشتیبانی و اداری و مالی جهادکشاورزی استان و کارکنان و مدیران آن نهاد و نیز برادران معزز جهاد شهرستان، تشکر از آقای عنایت الله تورنگ رئیس محترم سابق سازمان جهادکشاورزی و کاندیدای شهرستان آمل که با وجود سفر به خارج از کشور به محض ورود از فرودگاه امام خمینی (ره) مراتب تسلیت را با تماس تلفنی ابراز داشتند.

تشکر از مسئولان، معاونان و کارکنان اداره کل اطلاعات و حراست، مسئول محترم حراست استانداری و مدیران و مسئولان قسمت های مختلف استانداری و مدیرکل، مسئولان و مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز مازندران، مدیرکل و مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان، و ...

تشکر از مسئولین محترم سایت شمال نیوز (جناب آقای مهندس عباس رمدانی)، سایت بصیر آنلاین (جناب آقای مهندس محمود احمدی)، سایت دریا نیوز (جناب آقای مهندس تیموری) به خاطر تماس تلفنی و اعلام مراتب تسلیت با بزرگواری و نیز با درج مطالب و اخبار مربوطه در سایت های شمال نیوز، بصیر آنلاین، شمال فردا، صدای شمال و ... جراید و روزنامه های استانی مانند بشیر، وارش، صبح و ... از مدیران محترم این سایت ها و کلیه رسانه های استانی نهایت تشکر و قدردانی به عمل می آید.

تشکر از اهالی خونگرم و عزیز شهر فرح آباد (فرح آباد، شریف آباد، طاهرآباد و حمیدآباد) به خاطر حضور فعال در کلیه مراسم و ابراز همدردی و کمک به خانواده آن مرحوم در برگزاری مراسم تشییع و دفن و سایر مراسم.

تشکر از کلیه دوستان و سرورانی که زحمت شرکت در مراسم مختلف و ابراز تسلیت در منزل یا مراسم مختلف را نمودند و برای غفران آن مرحوم با قرائت قرآن و ذکر فاتحه در مجالس موجبات تسلی خاطر بازماندگان شدند و تشکر از کلیه عزیزان و بزرگوارانی که ذهن یارای بخاطر آوردن را نداشت و به خاطر ضعف و تالمات روحی اینجانب از قلم افتاده اند.

والعاقبه لاهل التقوی و الیقین و اخر دعوانا الحمدلله رب العالمین.

غلامعلی رنجبر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.